Her finnes den informasjonen du trenger om du av en eller annen årsak ikke er fornøyd med noe produkt eller leveranse.
Om du er privatperson
Har du som privatperson en reklamasjon på noen av våre produkter så skal du alltid henvende deg til stedet der du kjøpte det.
Transportskade, reklamasjon og returhåndtering
Når du som kunde vil melde fra om transportskade, savnede kolli, feilleveranse eller retur så skal du alltid kontakte Gelias ordrekontor på telefon 45255728 eller ordre@gelia.no. Da vil du få hjelp til videre prosess.
Gelias informasjon om håndtering av reklamasjon og returhåndtering.
Garantireklamasjoner
For garantireklamasjoner skal rutinene for dette følges og anvist blankett skal utfylles. Om du vil fylle ut blanketten digitalt så lagrer du excelfilen lokalt, fyller den ut, lagrer og mailer den etterpå til oss via ditt mailprogram. Mailadressen til vår mottaker finnes på blanketten. Selvsagt kan du også skrive ut blanketten om du vil fylle ut den manuelt før du sender den til oss.
Blankett for garantireklamasjoner pdf
Blankett for garantireklamasjoner excel